Saturday, December 31, 2011

alhamdulillah atas segala nikmat Mu

tonite will be the last of 2011, as for me tgh struggle for my xm which is nex year,,,,, cam lama lg ja,,,,, actually on the 3rd of jan 2012..... kiranya my 2012 will start with debaran la,,,,,,

as for 2011 banyak jugak yg aku accomplish,,,,, alhamdulillah,,,,,, walaupun thn ni berlalu tanpa ahli baru dalam family aku n abang,,,,, but we are grateful,,,, kuasa allah tak siapa tahu,,,,,

 travel wise,
awal tahun kami berdua pi honeymoon kesekian kalinya ke MEDAN, pas tu aku wat trip ngan member ke VIETNAM bulan 3, bulan 5 pi SINGAPORE, pas tu aku tutup buku travel  sat bcoz aku further study kat usm,,, buat MASTER IN EDUCATION (TESOL),,,, then aku ponterng kelas pi Bandung bulan 12 ,,,,

n hari ni dalam aku dok sibuk2 study n tidoq alternately, aku tgk2 jugak laman rumah pak cik tony,,,
wah,, ada ke patut pi kl rm10,,,,, mmmm,,, hati terus bedebar,,,,, cari lg negara2 yg aku nak pi,,,,, memandengkan cuti thn depan sama ngan cuti sem kat usm,,, tp itu bulan 6 nun,,,, i don care,,,, cadang dgn abg nK P hk OR oz...... I.ALLAH,,,,,

MY NEW YEAR RESOLUTION,,,,,

1) tingkatkan amal
2) jadi anak, isteri, kakak yg lebih glokal n effective
3) penuhi duit dlm tabung travel
4) must go either oz or hk
5) mutu kerja yg lbih baik
6) kurus sikit dr tahun nih leh tak
7) nak dpt 4 flat bleh dak
8) nak b*b*,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

ya allah ya tuhanku,,,,hanya padaMu lah aku berserah dan memohon pertolongan,,,, engkau Maha Mengetahui setiap sesuatu,,,,,,

ameen

No comments: