Thursday, March 15, 2012

rezeki 14.3.2012

dr pagi aku pi amik akmal nak g usm ,, dgr briefing library, OPAC,and everything,,,, BUT the truth is aku tk concerntrate langsung,,, sbb ada benda yg lagi dok attract aku dr briefing nih,,, agak2 apa la ya,,,,,
ha ni dia,,,,,,,,,


dapt fm dubai,,,,,


petra, jordan,,,((huhu bila kau nk pi nih)))))


ni adik akmal bg,,,,, ksu suker,,,,,, tq a lot


ni coklat dr jordan,,, thanksssaaaa


aku yg DISTRACTED .......


HUHU....

perkenalkan ni baizura jamil,,, ayu gitew,,,hahaha


on d way back,,,,, x sabaq nk pi 1 tempat nih,,,


hah,,, koi dekat dah,,,,,


luper nak citer masa mkn ni,,, akmal dpt call,,,, rezeki,,,, 4 angka tu,,,,,, hah,,, mesti aku pun dpt,,,,, by d way rege nasi kami be2 x sampai 10 hennget,, tp amik giler banyak,,,, tgk pinggan member aku tu x nampak nasi,, punya byk lauknyer,,,,,


spoilt by choices,,,,


nasi dalam tong yg gabak........

pas tu p minum ayaq nyok,,,,, alasan,,, member aku ni rindu malaysian food,,,, br balik obesi la katakan,,, :)

ps... aku dah laburkan kearah kebaikkan itu 4 angka,,, heheheheh
blik umah aku tidor sampai ptg letih weh,,,,,

No comments: