Friday, June 8, 2012

experiencing Siem Reap







dalam airport





traffic jammed!!!


bila jejak je kaki kat airport siem reap terus teruja tgk x dak protokol pon,,, mcm Bandung gak,, sapa nk amik gmbaq amik la,,,, apa lg aku n hubby posing2 ala perak aka darat gitu,,, nasib la,,, janji ada gambaq,,,,






everything went smoothly with the immigration and jeng2,,,, keluar2 ja nampak dah supir oppss drebar kami dok tgu,, ada nama aku,,,,  kami pon naik la tut2 itu,,, habibi kata 'kita ni travel mcm org miskin',,,,,(( ayo,,, u ni mmg la))),,,, aku mmg suka bab2 naik tut2 ni janji jimat,,,, teringat kat Medan aku ngan dia amik sorang 1 becak sbb x muat,,, hahah



sampai ja otel,, kami x leh cek in lg coz depa cek in pkl 2,,, apa lg letak2 beg round old market la,,, dekat je,,, leh jln kaki pun,,,,, kami makan kat d halal cafe,, indon islam punya,,then FM hunting began,,,, aku beli ckit ja sbb nak suruh salim ( drebar) belikan,,, tapi aku mmg x sabaq nak beli byk,,,, lepas tu kami jln2 area nite market,,,, habibi blh minat kat satu baju ni,, ala2 cheongsam utk lelaki,,, dia kata nak pakai masa balik,,, ayoyo,,, up 2 u la darling,,,,,,,

apa yang kami perhatikan di sekitar old market ni:

1) mmg OLD la,,,,ini dah town depa ni,,,,, n yet mcm pekan kecik kita ja,,,,,
2) ada sungai depan old market tu yg org2 dia terjun ja mandi,,, rupa2nya tu org homeless/budak2 yg  kepanasan nak sejukkan badan terjun ja la,,, kelassss
3) t shirt depa kain mmg kureenngg la,,,
4) ada ramai peminta sedekah yg aku ignore ja,,,tp habibi x sanggup tgk,, muka habibi mmg sedih sgt bila tgkdepa,,, aku,,?? mmg la sedih,,, tp kalu bagi sat g lg ramai mai ,,, haa, ,,ko,,, mampu ka nk bg sume,,, kita pon bajet,,,,maafkan kami wahai peminta2 sedekah,,, :(
5) kalu beli barang ada duit baki,, mmg dia x nak kasi ,,,diap paksa kita beli apa2 so that dia x yah bg blik duit baki,,, hampeh,,,







tut tut kami aka limozin epot



sekitar old market area








cer kt mesia cm nih,,,, panas jer terjun sg,,, 

ok sambon,,,,,,

6 comments:

dekdaa said...

Salimmmmmmmm! Masa dia fetch kitorg pun dia pakai baju itu jugak hahhaha (ingat lagi tuuuu) :P

Apa-apapun.. keep in view dulu.. tengah Overtime ni heheheh ngular jap :P

en_me said...

ahhha.. sibbaik x bertembong kat Siem Reap kannns..

dekdaa said...

HajiMete- apa slh nya kalau terserempak pun? :p

kak sue- ada je tshirt yg kain elok.. harganya lebih sikit le dr yg kureng ($2selai tu).
Kenalah pandai cari.. siap sulam2 & tshirt kain tebal lg yg elok tu hehe.

FM tu dpt berapa $ & berapa ketui?

SUhaz said...

rinduu salimm ka...baik kan dia.....

haji Mete : a'a kalu jumpa pun ape salahnya :)

dik daa.... usd 10 dpt 40 ketul!! salim yg beli

en_me said...

USD10 dpt 40 ketoiii.. bio betooiii makk.. murah giler tuuu

SUhaz said...

ya,, begitula.... mmg murah giler,,,, salim yg tolong beli,,,, tp yg one colour ja... nanti saya post kat blog,,,, anyway,,, bebaloi2