Saturday, September 22, 2012

Nuriz Palace Hotel..... n AmanJaya Mall , SP

ada apa di sana,,,,
hmmmm ... i pi sini ari ni ada LDP......
 dengaq ceramah 'mengurus kejayaan'  from GB SMK Jeneri, sik,,,,,
pastu makan2 time,,,,,, 








gambaq tuan tanah wajib la kannnn......


best buddy pon wajibsss,,,, siap dia parking keta btoi2 dpn ntrance......


suka plak tgk tiang2 seri nih








cacti kontot....




lg gambaq tuan tanah,, sila jgn tmuntah,,,,,




aku makan ni dgn banyaknya,,, dasar suka daging...... pas tu rasa @#$%^& mmmmm

pas tu riki2 ladies dia jap.... mmmm.... ok ok










aku ada gambaq kat toilet,,, korg ado???



ustazah vogue sek i



lobby 

rating aku bagi kat nuriz ni,,, not bad for among equal la.....

pastu kami pon meneruskan agenda LDP dgn membuat lawatan ke AMANJAYA MALL yg baru opening tu,,,,,
jom layanzzzz




x ntry????





kedai x banyak lg,,,,,,,





aku dan dia,,,,, disebabkan beg aku koyak masa pi cambodia tu,,, aku dgn rela hati cari beg baru 4 nex trip,,,, huhuh



ok la jugak amanjaya mall ni,,, dr satu segi boleh meningkatkan ekonomi penduduk tempatan,,,, on d other hand aku rasa budak berpeleseran akan makin banyak,,, n paling x suka,,, dimanakah pokok2 yg selama ni ada kat cni,,,, huhu,,,,, manusia semakin rakus,,,,, tamak,,,, mmmm ntahlah,,, penuh pros n kons,,,, Ya Allah,,, ko tunjukkanlah kami ke jalan yg benar jln yg Kau Redhai,,,,

ameen





No comments: