Thursday, October 11, 2012

cambodian cultural village

how to go to cambodian cultural village,,,,, senang je....

dari hotel suruh drebar bawak,,,,, maka sampai la ke sini,,,,,((sengal))
tiket aku bg ja duit dkt salim d drebar USD30.00/ 2 pax

bila masuk2 first sekali akan jumpa nih,,,,,, madam tussaud wax museum gitu,,, tp kecik ja 

kat cni ada banyak sample village2 di cambodia, figurine2 yg best, replika bangunan, shows yg the vast ,,, overall x boring,,,, aku mmg suka jln2 kat cni,,,, masa kami kat cni,,, jumpa tv9 punya krew dok buat program jalan2,,,,, yg best tu aku x perasan pon,,,, tapi one of the crew kata dia nampak aku n hubby dari tasik tonle sap lagi..... wow,,, 



aku suka betoi tgk gambaq painting nih......


bye


ampun tuankus....


baik tok sammy




sleeping beauty kat belakang tuh




dalam taman ada hati......


my superman...






kepala bulat2 nih menarik minat aku......







ala2 kasut kayu holland gitew


ok gak cultural show depa nih....


manis


nak wat satu baju cam ni,,,, tangan biar menerawang cam tu.....

till nex entry,,,,, 


No comments: