Thursday, November 1, 2012

berakaq di TA PROHM

actually,, ada temple lain yg kami visit b4 ta prohm ni,,, tp sbb aku xcited yg ni lebih so aku wat ntry ni dulu,,, hmmm....

ta prohm ni antara tempat yg most visited by tourist di angkor ni.... sbbnya pokok2 dia la yg memang rare and besaq giler,,,, aku mmg suka sgt nak jejak cni,,,, nak amik gambaq ngan akar2 pokok yg besaq tu,,,,,,

kalu x silap aku dengar ni part of the university king dia masa dulu2....


jalan ke ta prohm,...habibi lg xcited,,,, tinggai aku kt belakang,,,, huk huk ,,, dah la seiring dgn aku ialah 2 ekor anjing yg aku giler babas punya takut tp buat muka mcm 'ehh tak pe,, jom jalan2 sekali'


halaman ta prohm


tiru gaya mamat saleh yg amik gambaq kat cni,,,, hiks,,,, 


jalan2 masuk jumpa ni,,, ait,,, xkan cam ni jer,,,,, mesti ada kat dalam2 lg ni,,,, 


ni cam ok gak,,,,, amik gambaq dulu,,,,


haaaa.....


yang ni best,,,,,,,, macam scary aaa tgk


bes bes


cobbweb,,, ni pokok yg blakon dgn  angelina jolie dalam tomb raider 



sesi tayang perut,,, (( sori dear))



cer tgk pokok ni,,,, nama dia naked apa tah


luar ta prohm


suker gambaq nih,, habibi yg amik




dah,,,
 bjalan keluar dr ta prohm,,,,,, nex ntry,,,, temple2 lain....

ps,,,, semua ntry ada gambaq either habibi or me,,,, giler posing kan,,, hiks,,, and di kg i org panggil pokok2 ni pokok ara,,, mmg akar kat luar,,, atas tanah,,, ada satu atas bukit bendera tp akaq dia kecik ja,,,,,






No comments: